Bezoek nu ook onze webshop op www.virtical.shop!

Boekhouder/accountant

19. 04. 24
posted by: Ferry Koster
Hits: 1691

“Wij ontzorgen zodat jij kunt doen waar je goed in bent!” .. dat is het credo van de Virtical Group.

Baal jij er ook zo van dat je de hele dag hard gewerkt hebt en dat je thuiskomt en nog aan je administratie moet? Met Virtical Finance nemen wij die zorg uit handen. Jij moet kunnen doen waar je goed in bent en wij zorgen dat je dat kunt blijven doen.

Wie zijn wij?

Virtical Finance is een recent gestart financieel/administratie kantoor die onderdeel is van Virtical Group en die inspringt op een groeiende behoefte die wij bij veel van onze ingehuurde professionals zien ontstaan. Met deze dienst nemen wij alle voorkomende administratieve taken van je over. Financieel en juridisch kunnen wij adviserend optreden wanneer daar behoefte aan is. Naast het voeren van jouw boekhouding kunnen wij je helpen met collectieve verzekeringen en zelfs een (lease) auto kunnen wij voor jou verzorgen. Wij willen jou als zzp’er of MKB’er volledig “ontzorgen” zodat jij kunt doen waar je goed in bent!

Wat zoeken wij?

Wij zoeken een collega die verantwoordelijk is voor onze gehele interne administratie inclusief de verslaglegging ervan en daarnaast ook verantwoordelijk is voor de administraties van onze klanten. Geef jij daarnaast nog graag sturing aan je (toekomstige) administratieve collega’s en wil je meehelpen bouwen aan onze jonge organisatie dan ben jij de persoon die wij zoeken!

Wat ga je doen?

Een kleine opsomming van de taken en verantwoordelijkheden:

  • Het beheren van de financiële administratie (boekhouding)
  • Boeken/Controleren van inkoop- en verkoopfacturen
  • Verzorgen van btw-aangiftes/btw-controles
  • Opzetten van nieuwe financiële processen debiteuren- en crediteurenadministratie, memoriaal boekingen, journaalposten, grootboek etc.
  • Controleren/Verwerken loon journaalposten
  • Voorbereidende werkzaamheden uitvoeren ten behoeve van de winst- en verliesrekening en de (maand/kwartaal/jaar) afsluiting
  • Voorbereiden van betalingen
  • Assisteren bij het aanleveren en opstellen van de diverse (management) rapportages
  • De huidige processen nog verder verbeteren en digitaliseren.
  • AVA verzorgen/deponeren

 .. daarnaast ga je je ook bezighouden met de administraties en (financiële) vraagstukken van onze klanten (zzp en MKB).

  • Boeken/Controleren van inkoopfacturen
  • Boeken/Verzenden van verkoopfacturen
  • Verzorgen van btw-aangiftes
  • Verzorgen van jaarrekeningen voor (stamrecht)-BV’s
  • Verzorgen van IB-aangiftes
  • Verzorgen van de loonadministratie
  • De huidige processen nog verder verbeteren en digitaliseren.
  • Vraagbaak zijn voor onze klanten

 Wat verwachten wij van jou?

  • Affiniteit met cijfers, analytisch sterk en nauwkeurig, rationeel denkvermogen
  • Ervaring met Microsoft Office.
  • Kennis en vaardigheden met Exact Online en Excel is een must.
  • Bekend met diverse holdingstructuren en zelfstandig MKB-administraties van A tot Z kunnen voeren is een absolute pré.
  • Uitstekende kennis van Nederlandse taal en Engels taal
  • Je bent in het bezit van een hbo-diploma op het gebied van Boekhouden, Financiën, Accountancy of Fiscaliteit.
  • Minimaal 5 jaar werkervaring bij administratie- en/of accountantskantoren.
  • Flinke dosis humor

Wat kun je van ons verwachten?

  • Attractief salaris in functie van ervaring.
  • Parttimefunctie voor 16-24 uur per week, maar in later stadium absoluut uit te breiden naar 32 of 36 uur per week.
  • Een allround positie in een informele en sterk groeiende organisatie.
  • Werkplek in Alphen a/d Rijn, maar ook gedeeltelijk thuiswerken mogelijk.
  • Soort dienstverband: Deeltijd loondienst
  • Salaris indicatie op basis van fulltime: €3.000,00 tot €4.000,00 per maand

Interesse?

Solliciteren, het blijft spannend! Dat begrijpen wij, en daarom leggen we hieronder even aan je uit hoe ons sollicitatieproces verloopt.

Wij vragen je om je gegevens en je cv te mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Binnen twee werkdagen krijg je bericht van ons om een afspraak te maken voor een gesprek op kantoor in Alphen a/d Rijn met Marco en Ferry. Zijn we allemaal enthousiast, dan doen wij een mooi voorstel. Accepteer je deze? Dan ben jij onze nieuwe collega!

Extra informatie

Wil je meer weten over deze uitdagende functie? Neem contact op met Marco via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of op +31 (0)6 – 14 88 31 49

Wij gebruiken functionele cookies om je een optimale gebruikerservaring te bieden. We gebruiken analytische cookies om onze website te verbeteren. We gebruiken cookies van onszelf en van derden om (advertentie)aanbevelingen te doen die aansluiten op je persoonlijke interesses. Deze cookies kunnen ook gebruikt worden om relevante advertenties op sites van anderen te tonen. Tenslotte maken social media cookies het mogelijk om informatie eenvoudig te delen. Meer informatie vindt u in onze cookieverklaring
Lees meer Ja ik accepteer de cookies Decline